La Chika Community præsenterer

Blogging Bootcamp E-Bog

Lav en blog du kan tjene penge på!

SPAR 30%

Ved du endnu ikke hvad efterårets bog skal være? I Blooging Bootcamp E-bogen, kan du læse alt du skal vide om at starte en blog du kan tjene penge på!

Køb Blogging Bootcamp!

Velkommen.. Det er os fra La Chika

Vores mål er at hjælpe dig med at starte og drive en succesfuld blog, som du kan tjene penge på. Der er ikke langt fra tanke til handling, og i denne bog beskriver vi hvordan du starter din blog, får flere læsere og sidst men ikke mindst hvordan du også kan tjene penge på dit arbejde.

ER BOGEN FOR DIG?

Bogen er for dig, der vil lære at starte din egen blog, eller som måske allerede er startet men behøver en ekstra hjælpende hånd. Jeg kommer omkring følgende emner i bogen:

OPRET

Planlægning
Find din niche og dit blognavn
Køb af domæne og hosting
Installation af WordPress

PERSONLIGGØR

Installer et tema
Tilpas dit tema
Find en farvepallette
Lav en ”Om” side

LAV INDHOLD

Brainstorm blogindlæg
Blogindlæg-typer og inspiration
Tips til at skrive gode indlæg
Billeder til dine blogindlæg

MARKERSFØR

SEO – Placering på Google
Facebook
Instagram
Pinterest

TJEN PENGE

Affiliate marketing
Sponsoreret indhold
Reklamer
Egne produkter og ydelser

DRIV DIN BLOG

Din blog-kalender
Analyse og evaluering
Flere gode ressourcer
Hvad er næste skridt?

Køb Blogging Bootcamp og...

Lær hvordan du kan starte en blog på eget domæne med WordPress. Lær hvordan du sætter bloggen op, skriver godt indhold og promoverer din blog så du får flere læsere. Lær vores metoder til at tjene penge på din blog.

Smid benene op og nyd en kop kaffe mens du bliver klogere...

"Efter at have læst e-bogen, sad jeg tilbage med en fed følelse af ny energi til at arbejde endnu hårdere med min egen blog. Jeg fik en masse gode tips, råd og gode værktøjer til at strukturere mit blogarbejde, og det var lige, det jeg stod og manglede til at kunne drive min blog bedre, mere effektiv og op i højere luftlag 🙂 Virkelig anbefalesværdig hvis du står og mangler en god guide til at lave din egen blog."

Maria
Børnognærvær.dk

"En helt igennem fantastisk guide til blogging for begyndere. Bogen er skrevet i et sprog, som er let læseligt. Jeg bliver ført igennem bogens emner på en måde, så det føles som sidemandsoplæring. Jeg vil klart anbefale Tinas bog, hvis du har en drøm om at starte en blog, men du ikke lige kan overskue at komme i gang,"

Susan
Lifeinafamily.momster.dk

"Bogen burde alle nye (som gamle) bloggere læse. Der er alt det mest basale viden, du har brug for, hvis du gerne vil tjene penge på din blog. Den er kortfattet og let at læse og forklaret i et super enkelt sprog. Så selvom du ikke er særlig teknisk anlagt, kan du sagtens være med her!"

Christina
Frufrilda.dk

Køb Blogging Bootcamp i dag og...

Lær hvordan du kan starte en blog på eget domæne med WordPress. Lær hvordan du sætter bloggen op, skriver godt indhold og promoverer din blog så du får flere læsere. Lær vores metoder til at tjene penge på din blog.

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.